Skolan.. SPRUTA!

 
Hej hej! Hur mår ni idag?:) 
Jag mår så där:( men nt konstigt! D: jag har tagit en spruta!! D: Gjorde de i skolan idag :( och de gjorde jätte ont så nu dunkar det och svider det hela tiden :( hmhm jag ville nt! Kommer kanske nt gå till skolan imorgon :( Tror jag har feber.. Och jag har jätte ont i halsen och är jätte förkyld :( men vad ska man göra? Man vill ju ha bra betyg i skolan -.- Sä man får försöka, tur att man har vänner som bryr sig<3 
Men nu sitter jag och kollar på tv :D vad gör ni? :D <3 ses puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0