Igår; sjuk.. Idag; skolan!

Igår; hejsan! Hur mår ni? Själv mår jag inte så bra.. Har jätte ont i magen, ont i halsen, feber, illamående och huvudverk. Detta betyder hemma. Aja, så idag blir det hemma. Har tagit Alvedon. Sitter just nu och dricker te. Tagit typ 5 st halstabletter. Så aa, vi får se hur jag mår senare då. Efter tet så tänker jag sovaaaaa. Är as trött. Men vi ses ;*

Idag: hejsan! Idag blev det skola. Mår mycket bättre idag. Och tog en varm dusch imorse. Gick upp halv 6.. Venneh varför. Men aja.. Sen så fixa jag mig. Men hade fortfarande ont i magen.. Men aja, jag gick till skolan. Och är glad att jg gjorde det! Haha, men kom hem runt halv 4. Så ska typ kolla på tv nu, eller när jag är klar med bloggandet;) haha, men har as ont magen:( så ska vila också. Vi ses, puss:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0