Kusinerna :)

Hej! Igår kom mina små kusiner Alice oh Tindra :) <3 Dom sov här :) Vi har haft as kul men nu sover alice :) Idag så ska jag kanske va me en kompis. Om jag hinner ;) Men jag somna vid tolv igår. Och vakna vid sju, somna och vakna sedan igen klockan 9 :) Då gick jag upp och fixa mig liksom. Imorgon äre skola. Och då fyller min kusin år! Hon fyller 13 år :) Hoppas hon får en bra dag. Och ska såklart åka till henne imorgon. Men aja, nu vill Tindra leka så vi hörs :*
Och som alla ser så är bilden från cypern <3 Oh jag har grönt hår.. Syns inte så mycket på bilden men aja :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0