Söndag.

Hejsan:) idag tänkte jag åka till Nyköping.. Till min bonus mammas kompisar, dom skulle liksom åka, och undra om jag ville med:) jag skulle först de men sen så orkade jag inte;/ har liksom massor med andra saker och göra idag.. Ska ta kort till våran sida. Och fixa lite och så:) men gå gärna in och kolla på den "www.rarahem.se":) jag har faktiskt köpt några av den själv:P en av dom sakerna va en låda :D dom har också andra saker! ;) så gå gärna in och kolla :)
Men idag så blir det en dag som jag bara ska vara hemma:) ses :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0