Dagisbeteende?

Hejsan! Jag är så jävla trött på ett nu. De räcker? Ni går så jävla lågt ner på statusen? Vad är grejen liksom? Ni borde skämmas? Vi är släkt? Man kan inte göra såhär? Allt ni skriver? Varför? Haha omg? När jag va liten sa min pappa gå inte ner till dagisnivån? Du är redan mogen. Allt han s är precis vad ni gör. Det stämmer perfekt? Ni hittar på så jävla mycket. De är så omget? Och allt ni skriver? De är så fegt? Snälla skaffa ett liv? Eller låt oss va? Era vall.? Och kom inte tillbaka sen och be om "förlåtelse"? För jag har hört det så jävla mycket, så många gånger. Och de räcker! ;) skaffa ett liv bitches ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0