Kvällen :)

Hejsan :) Min kväll ser ut såhär :
Först blire mat.. Såklart. Sen så ska vi kolla 3 filmer o.O Asså vi måste se alla! Så äre bara! Och filmerna är
1.Cockpit..
2. Hamilton 2 ''men inte om det gäller din dotter''.
3. The bourne legacy

Aaa de är dom vi ska se ;/ Tror inte att jag orkar se alla.. Men då får jah kolla på någon imorgon :)
Fast jag kanske drar till min mamma redan imorgon. Vi får se. Hon svara inte ens när jag ringde igår? Såå.. Jag vet inte.
Men vi får se :) Men ska dra nu :) Ska va med mina bröder :* <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0