Hej :*

hejsan! Nu är jag hos min mamma! Jag kom hem hit igår. Men vi drog till Nyköping. Och sen till Tystberga. Vi kom hem runt 7 eller 8 :) så orkade jag inte blogga. Men nu bloggar jag :D idag var jag i Trosa och klippte mig! Jag gjorde även slingor! Fast inte små och inte så tätt :) utan ganska så luftigt eller vad man ska säga! Vart as nöjd. Asså Omg :) och sen tog vi bussen hem till Gnesta. Jag och min syster! :) och så åt jag oh sååå :) efter de drog jag till en kompis. Eller min pojkvän ;) aja. Sen gick vi hem till mig och har vart här ända sen kl var 21:00 :) då drog han hem :) men jag har haft det trevligt :) och nu tänkte jag äta glass med min familj ;) vi hörs imorgon! Då blir det skola :/ ska bli så jävla kul att träffa tjejerna!!!! :D och efter de drar jag till tandläkaren med syrran ;D woho! Grattis till diiig :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0