Inlägget som försvann!

Hej! Hittade inlägget som försvann :D <3
 
Hej! Han nt göra det hära inlägget igår! :(
Men jag gick upp klockan 9 och åt frukost och sen duscha jah :) För att klockan 13.00 skulle vi åka till släktträffen, jag somna i bilen.. Nt konstigt vi åke bil i två timmar -.- men jag lyssnade på musik dåe :P
När vi kom fram var vi typ först.. Men farmor och farfar va där först, men de ä nt konstigt :P de va jue dom som fixa allt jue ;D och aa sen kom det bara fler o fler folk :) Kan nästan alla namn på barna :P ;)
Aa men vi va där nästan hela dagen :) Klockan 8 åkte vi hem :) När vi kom hem kolla jag på en film me familjen och kanske vid 12 gick vi o la oss :) <3
 
Dag 2!
 
Hej! Igår vaknade jag klockan halv 9 och då åt jag frukost (som vanligt) sen duscha jah :)
Sen drog vi till Nyköping på barnbasar eller vare nu en heter :P Men där hitta jag ju inge ;)
Men mina bröder hitta massor! :D
Sen åt vi lunch på Max typ :) o efter de sprang jag över till H&M och där hitta jag ett par jeans, en tröja och en kjol :P Och sen drog vi hem :)
 
Aaa de var de som försvann :P Hörs!
Och juste!! :D Jag ska snart ladda över bilderna från cypern på datorn! :D <3 <3 Hörs! <3 <3 :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0