Taggad ;)

Hejsan! :)
Nu ska jag gå o sova! Är jätte trött.. Och måste va pigg i morgon! För att imorgon ska jag upp tidigt, till skolan.. Ha idrott (innebandy) ska bli kul! Men kommer säkert få lågt blodsocker (har diabetes) jag får alltid de på idrotten (bara för att jag rör på mig mycket) och de är inte kul!:( för då klarar jag aldrig att vara me!
Aja men sen efter skolan ska jag dra hem, äta, gå till Chill, gå hem, gör mig i ordning, äta och sen gå på discot me dom bästa! :D

Hihi vi hörs i morrn ;) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0