Stockholm!:)

Hejsan! Har vaknat nu pga någon speciell person "råka" messa mej;)
Nå jag skoja bara vakna av att jag fick mess av mamma o då såg jag ett mess av "någon":*
Men jag hade en underbar dröm!:D den bästa evvvver! Tycker nog några som gillar Justin:*
Aja nu ska jag bäretta:))

Jag och min bästa kompis var på ett ställe som heter Chill. Det var en lördag och de var ganska många folk där, det var för att man skulle hämta sina biljetter till Justins konsert, och då så va jag me en där som "typ" hjälpte till där. Och sen så var jag ju så klart där med Johanna.
Men aja, jag satt i soffan, och sen så sa dom mitt namn i en högtalare.
Någon: -Sandra..
Jag: -Va? Vadå?
Någon: -Du har vunnit, nu ska du få spela ett spel, och om du fångar 7 stjärnor så får du en biljett till Justin Biebers konsert.
Jag: -Haha, aja som om jag kommer vinna....
Sen så fånga jag bara sex stjärnor Och dö gick jag till den jag var med, vi kallar hEn för M.Q och sa:
Jag: -Jag skulle fan ju ta en till flagga o jag skulle vinna M.Q: -Men åå, här ta den här, men säg inte att jag tagit den!
Och jag hade Justins biljett i handen!! Jag krama om M.Q och var jätte glad!
Jag sprang till Johanna och bara skrek samtidigt som jag stor grät och bara:
Jag: -Jag har den! Jag menar det! Jag har en biljett! OMG:'D
Johanna: -Ååå va kul! Jag vill oxå gå!
Vi sprang hem till Johanna och jag satt och bara grät o grät, jag var så glad! Och sen så vaknade jag;(

Åhåå:( jag vill fortsätta drömma nu:(
Men idag runt 9 drar vi till Stockholm och ska shoppa lite:**



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0