Orkar inte

Asså jag klarar inte mer? Jag vet inte vad jag ska göra? Du står fan i vägen!

Fan jag klarar inte det här mer.. Jag orkar inte.. Varför ska allt bli så här? Och varför just nu? Jag ville inte att de skulle bli så här.. Varför ska jag inte kunna få ha en familj? Varför måste du alltid förstöra? Varför kan du inte bara låte henne va? Hon kan gå vidare, hitta en annan? Varför är det så jävla svart att förstå? Visst hon älskar dej, men du utnyttjar henne.. Och de förstör inte bara hennes liv, utan varåt också..
Om du nu inte har ett jävla hjärta, gå och såra någon annan.. Du är klar här.. Du har gjort tillräckligt..
Hejdå<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0