Oct. 10, 2012

Hejj:) har gjort läxan o hjälpt pappa me soffan:) vi har ju köpt en ny;)
Och Pontus har köpt en säg, så den ska jag snart hjälpa till me:) om jag orkar:)
Hihi:)
Jag har faktiskt tänkt på en sak.. Jag vet inte om jag ska börja på badminton igen..:) jag vet faktiskt inte:) men jag tror de:) dels för att de är as kuul:) och för att jag måste börja röra på mig igen:) jag springer ju ibland några dagar när jag är hos pappa:) men man måste ju nu när man blir äldre, man kan ju inte bara sitta framför tv hela dagarna;) man måste ju oxå röra på sig;)

Men ska dra nuu:) sen ska jag äta o såå:)<3 vi hörd lite senare;)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0