Måndag.. Känns som söndag:$

Hejsan! Idag äre måndag..:( jag hatar måndagar..-.- men aja det känns som om det vore en söndag så de gör inget:)
Idag drar jag till min mamma, vet inte vilken tid men aja någon gång..:)
Min syrra fyller år snart ju.. Så någon dag den hära veckan måste jag kolla efter en present.. Vet inte bara vad jag ska köpa.. Det är ganska så svårt för hon fyller faktiskt 15 år.. Och det är ganska så speciellt:) men asså jag kommer inte kunna va här när hon ska bli fyrrad.. Känner mig ganska så dum;( så måste köpa något speciellt:/
Men måste duscha nu, ses sen!:*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0