Varannan vecka..

Hej hej!
 
Sitter i min soffa och bloggar..
Varannan vecka bor jag hos min mamma  och andra veckan hos pappa :P
Dom är skilda och har varit de sen jag va fem år :( Man nu har jag de bra bra!
Har fått två brosor, som bor hos min pappa.. Min syrra bor hos min mamma.. :)
 
Men jag kan typ blogga varannan vecka nue.. Vi har inget internett hos mamma just nue. :( Men ändå..
 
Måste typ dra nue, ska kolla lite andra blogger o så sen så ska jag kolla på tv eller film me familjen :P (hos min pappa) ;) <3
 
Puss puss ses :* <3
 
 
Vacker va? :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0