Alltid..

Tja tja! Ne meen hej :)
Idag gick jag upp kl nio, gick sedan för att äta frukost och göra mig i ordnig :)
Kl tio åkte vi (familjen) till Nyköping för att handla tills imorgon och för att handla lite grejor till ute-rummet :D Kanske kommer bild sen när allt är klart :D
Kl halv tre kom vi hem, då åt vi sen lunch..
Sen så hjälpte jag mina brosor att fylla upp en mini pool till dom.. Som jag badade mina fötter i :D Hihi :P
O så klart solade jag :P
 
Aa, de har jag gjort typ idag.. Inte så kul dåe.. Men att få vara med familjen är oxå kul! :P Nu åkte pappa till affären han skulle köpa något :P
 
Nu vill jag spela sims!! :D Herrå :P <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

erikssonevers.blogg.se

Hej, mitt namn är Sandra Eriksson. Jag är en tjej på tolv år! Läs gärna min blogg! :P Ni får mer information om mig i bloggen! :P <3

RSS 2.0